نام و نام خانوادگی فرد ثبت کننده | نام و نام خانوادگی دانش آموز ( به انگلیسی ) | نام مدرسه | پایه و نام معلم پروژه (دادمان) | پایه و نام معلم پروژه (سرو) | پایه و نام معلم پروژه (خوردین) | عملکرد کلی | Listening | Speaking | Reading | Understanding a short story | Writing (small words) | Vocabulary | Grammar | Interest in learning | Cooperation | Class participation | Comment: | تاریخ تشکیل |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
المیرا بزرگیان | Yasin asadi | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | یاسین عزیز بسیار متمرکز و مشتاق است. خوش ذوق و فعال است و در فعالیت های کلاسی مشارکت دارد. | 27 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Parsa ladani | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | پارسا جان حافظه بسیار خوبی در یادگیری زبان انگلیسی دارد . در فعالیت های کلاسی مشارکت دارد و سعی میکند تا سوالات را پاسخگو باشد . دبیر در تلاش است تا با فعالیت و تمرین های بیشتر مهارت شنیدن و صحبت کردن و همچنین دایره لغات او را افزایش دهد .مطعمنا با تلاش و تمرکز بیشتر پیشرفت خوبی حاصل خواهد شد. | 27 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Amirtaha Naderi | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم ولی پوریان | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | امیرطاها عزیز بسیار متمرکز و مشتاق است. | 27 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Ebrahim Marashie | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم حق بین | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | پسر عزیزمون بسیار کوشا و با استعداد در فراگیری زبان انگلیسی است . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیراب بزرگیان | Farzam Bozorgvari | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم حق بین | Nearly Satisfying | Needs Development | Needs Development | Nearly Satisfying | Needs Development | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | فرزام عزیز بسیار کوشا و با استعداد در فراگیری زبان انگلیسی است . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Faraz Bozorgvari | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم حق بین | Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Needs Development | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Needs Development | Satisfying | Satisfying | Satisfying | فراز عزیز بسیار کوشا و با استعداد در فراگیری زبان انگلیسی است . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Yasin Barry | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم حق بین | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | یاسین حافظه ای بسیار قوی در یادگیری زبان انگلیسی دارد . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Amirparsa Moradian | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | امیر پارسا عزیز در کلاس زبان انگلیسی بسیار متمرکز و دقیق است . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Yazdan Goudarzi | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | یزدان عزیز در کلاس زبان بسیار پرتلاش و پر شور است و با علاقه در فعالیت ها شرکت میکند . تمرین ها و دروس جدید را تکرار میکند دبیر در تلاش است تا با تمرین بیشتر و انجام پروژه ها او را تشویق کند بیشتر صحبت کند و مهارت شنیدن او را تقویت کند . و قطعا با تلاش و پشتکار مستمر پیشرفت بیشتری حاصل خواهد شد. | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Mehrsam Karami | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | مهرسام بسیار حافظه و استعداد خوبی در فراگیری زبان انگلیسی دارد . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Artin Ghanavi | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Needs Development | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Needs Development | Nearly Satisfying | Needs Development | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | آرتین عزیز پر انرژی است و شور اشتیاق زیادی برای انجام بازی ها و پروژه های زبان انگلیسی دارد. | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Radin Razaghi | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | رادین عزیز بسیار در کلاس زبان مشتاق و پر شور است | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Karen Mohammadi | مدرسه پسرانه سرو | پایه دوم دبستان خانم بهرامی | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | کارن عزیز بسیار پرتلاش و پرشور است. | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Ayaz Ghoreyshi | مدرسه پسرانه سرو | پایه دوم دبستان خانم بهرامی | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | آیاز عزیز بسیار متمرکز و پرتلاش است . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Adrian Roustaie | مدرسه پسرانه سرو | پایه دوم دبستان خانم بهرامی | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | آدرین عزیز بسیار فعال و کوشا است. | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Karen Khast | مدرسه پسرانه سرو | پایه دوم دبستان خانم بهرامی | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | کارن عزیز بسیار کوشا و فعال است . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Radmehr Farmani | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم میرزانیا | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | رادمهر عزیز بسیار پر انرژی است . در فراگیری زبان کوشا است و حافظه قوی در به خاطر سپردن عبارات و کلمات دارد . دبیر در تلاش است تا با تمرین بیشتر توجه و تمرکز او را در کلاس بیشتر کند . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Samiyar Asghari | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم میرزانیا | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | سامیار عزیز ذوق و حافظه خوبی در یادگیری زبان انگلیسی دارد . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Radin Ataie | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم میرزانیا | Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | رادین عزیز در یادگیری زبان انگلیسی بسیار باهوش و پر انرژی و خوش ذوق است. | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Amirali Rasouli | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم میرزانیا | Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | امیرعلی عزیز بسیار پر انرژی است حافظه قوی در به خاطر سپردن کلمات و عبارات دارد . در فعالیت های کلاسی مشارکت دارد . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Mohammadsam Eslambeygi | مدرسه پسرانه سرو | پایه چهارم دبستان خانم میرزانیا | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | محمدسام عزیز بسیار کوشا و در فراگیری زبان انگلیسی مشتاق است. | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Parsa Ladani | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Nearly Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | پارسا عزیز در فراگیری زبان پشتکار خوبی دارد. | 23 اردیبهشت 1402 | ||
المیرا بزرگیان | Yasin Asadi | مدرسه پسرانه سرو | پایه دوم دبستان خانم بهرامی | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | یاسین عزیز بسیار کوشا و با استعداد در فراگیری زبان انگلیسی است . | 23 اردیبهشت 1402 | ||
عطیه پارسا | Parsa Pourdastmalchi | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Nearly Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | پارسا عزیز علاقه مند به یادگیری است و در فعالیت های کلاسی با دوستانش مشارکت دارد و دبیر مشتاق است پارسا زمان بیشتری را برای درس زبان (مهارت ریدینگ و مرور کلمات ) صرف کند. | 22 اردیبهشت 1402 | ||
عطیه پارسا | Parsa Pourdastmalchi | مدرسه پسرانه سرو | پایه سوم دبستان خانم علیا | Nearly Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Nearly Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | Satisfying | پارسا عزیز علاقه مند به یادگیری است و در فعالیت های کلاسی با دوستانش مشارکت دارد و دبیر مشتاق است پارسا زمان بیشتری را برای درس زبان (مهارت ریدینگ و مرور کلمات ) صرف کند. | 22 اردیبهشت 1402 | ||
نام و نام خانوادگی فرد ثبت کننده | نام و نام خانوادگی دانش آموز ( به انگلیسی ) | نام مدرسه | پایه و نام معلم پروژه (دادمان) | پایه و نام معلم پروژه (سرو) | پایه و نام معلم پروژه (خوردین) | عملکرد کلی | Listening | Speaking | Reading | Understanding a short story | Writing (small words) | Vocabulary | Grammar | Interest in learning | Cooperation | Class participation | Comment: | تاریخ تشکیل |